Sunday, July 09, 2006

Аз? Да блогвам?

Трудно е да си го представя. Струва ми се дейност трудна и непривична - мразя да се съсредоточавам върху настоящето. Но май няма да е излишно, а пък може и да е забавно.

Та миналата седмица бях на Таласъмия. Най-после. От N години ми се ходеше, като N ≈ 2.
Свършиха изпитите.
Ще ходя на язовир Батак; Ladytron; Аквалония.
После ще ми идват гости в Сандански за Булгакона :)
А вероятно има и едно ходене из Рила, там някъде, между тези другите неща.

Настроението ми клони към:
The Postal Service - Such Great Heights
Изобщо не е obscure, но е мило :)

1 Comments:

Blogger Риболовец said...


Язовир „Батак” и местността „Цигов чарк” са разположени на 21 км от Велинград. Той е идеално място за отдих по всяко време на годината.

Самият курорт разполага с добра настанителна база от всякакъв вид категории, с много заведения и ресторанти.
виж карта и описания на язовира

3:48 AM  

Post a Comment

<< Home